بهینه سازی و بروز رسانی

سیستم های کنترل قدیمی دارای محدودیت جدی برای ارائه عملکردی قابل اعتماد هستند. هنگامی که خطر منسوخ شدن سیستم کنترل زیاد می شود یا زمانی که سیستم تولید کارخانه به طور مکرر علائم غیرقابل تعریفی را نشان می دهد، ممکن است برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و حفظ شرایط تولید نیاز به بازسازی کل سیستم کنترل باشد.

اسیا کنترل بهینه سازی و ارتقای سیستم کنترل   های قدیمی را با آخرین فن آوری های سخت افزاری و نرم افزاری مدرن ارائه می دهد. نوسازی سیستم کنترل سطح بالاتری از کنترل، قابلیت اطمینان و در دسترس بودن را برای کارخانه ارائه می دهد.

ما بررسی کاملی از سیستم‌های شما انجام می‌دهیم تا فرصت‌های مدرن‌سازی را با بیشترین ROI شناسایی کنیم و مسیر تکاملی را پیشنهاد کنیم که کارایی و بهره‌وری کارخانه شما را افزایش می‌دهد.

در طول بازسازی، آسیا کنترل کل مجموعه سخت افزار، نرم افزار، نصب و راه اندازی را فراهم می کند. ما همچنین می توانیم آموزش پرسنل شما را در مورد نحوه عملکرد سیستم جدید اضافه کنیم. در روزهای تعطیلی تعمیرات اساسی پلنتها می توان بهسازی سیستم کنترل را به خوبی برنامه ریزی شده و آماده شده در محل انجام داد. مهندسین کنترل واجد شرایط و با تجربه ما در مورد پیکربندی، راه اندازی و آزمایش سیستم مورد نیاز دانش گسترده ای دارند. آنها عملکرد بهینه سیستم کنترل را تضمین خواهند کرد.

ما بهسازی را در قالب کلید در دست انجام می دهیم و از سیستم کنترل فراتر می رویم و راه حل مقاوم سازی ما شامل ابزار دقیق ، جعبه های اتصال، کابل  از طریق اقدامات زیر است:

بررسی سایت و مشخصات

مهندسی و Drafting سخت افزار و نرم افزار

برنامه نویسی نرم افزار و HMI

ساخت سیستم کنترل جدید

تست های سیستم کنترل FAT,SAT

حذف سیستم قدیمی و نصب سیستم کنترل و ابزار دقیق

بررسی لوپها، بررسی سیستم و راه اندازی

تحویل نهایی و مستندات

آموزش اپراتورها و تکنسین ها

مزایای بازسازی سیستم کنترل

باز سازی سیستم های کنترل قدیمی یا منسوخ چندین مزیت را به همراه دارد. یک سیستم کنترلی که به خوبی نوسازی  شده باشد، تنها در چند سال آینده هزینه ی خود را جبران خواهد کرد.

از خرابی یا مشکلات سیستم کنترل و ایجاد توقف های ناخواسته جلوگیری می شود

وابستگی به قطعات منسوخ شده ای که به سختی قابل تهیه می باشند کم می شود

قابلیت اطمینان، در دسترس بودن، عملکرد و قابلیت نگهداری بهینه می شود

رابط های اپراتور بهبود یافته با داده های بیشتر فراهم می شود.